مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 10:122022-01-31سياسي

انجام 360 هزار سر نوبت واکسیناسیون دام و طیور روستایی در اسدآباد


مدیر اداره دامپزشکی اسدآباد از انجام 360 هزار سرنوبت واکسیناسیون دام و طیور روستایی، سمپاشی و انجام تست سل و بروسلوز به صورت رایگان از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر اداره دامپزشکی اسدآباد از انجام 360 هزار سرنوبت واکسیناسیون دام و طیور روستایی، سمپاشی و انجام تست سل و بروسلوز به صورت رایگان از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

حسین وثوقی کیا در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: بر اساس پیش بینی های سازمان دامپزشکی کشور و برنامه های مدون اداره کل دامپزشکی استان همدان این اقدامات در شهرستان انجام شده و تا پایان سال نیز عملیات واکسیناسیون رایگان در سطح روستاها و عشایر مستقر در شهرستان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون بر علیه بیماری های تب مالت گوسفند و بز، تب مالت گاو و گوساله، آبله، شاربن، هاری، طاعون نشخوارکنندگان کوچک(ppr) بصورت رایگان در سطح روستاها و دام عشایر انجام می گیرد، افزود: در شهرستان اسدآباد علاوه بر واکسن های فوق واکسیناسیون تب برفکی دام سنگین روستایی در کلیه روستاها و واکسیناسیون تب برفکی دام کوچک مناطق حفاظت شده و پرتراکم،روستاهای مرزی با استان همجوار، کانون بیماری سالیان گذشته، واکسیناسیون نیوکاسل برای طیور روستایی، تست سل و بروسلوز گاوداری های صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 360 هزار سر نوبت واکسیناسیون دام و طیور روستایی در اسدآباد

انجام 360 هزار سر نوبت واکسیناسیون دام و طیور روستایی در اسدآباد